Terug   Damoria > Damoria – Het spel. > Bug melden
Hulp Ledenlijst Zoeken Reacties van vandaag Alle fora als gelezen markeren

Antwoord

Thread opties Weergave
Oud 02.11.2009, 20:22   #1
king_ricky
Actieve auteur

Geregistreerd sinds: 14.08.2009
Reacties: 135
Standaard Bouwmeester hanteert oude bouwtijden !

Ik merk dat de bouwmeester bij het bouwen de oude niet-bonus bouwtijden hanteert... dus als je eventjes niet oplet heb je nada voordeel gehad

Dit geldt ook voor de MI

Dus verleng de versneller maar met 3 dagen

Last edited by king_ricky : 02.11.2009 at 22:19.
king_ricky is offline   Citaat invoegen
Oud 03.11.2009, 06:10   #2
FlyingDutchman1
Forum graaf

Geregistreerd sinds: 11.12.2008
Reacties: 1.315
Standaard

Klopt, inmiddels ook gemerkt.
Oud 03.11.2009, 22:52   #3
knighthero1
Forum Mod Damoria

Geregistreerd sinds: 08.12.2008
Reacties: 1.058
Standaard

Dat is voor deze actie niet meer ter herstellen. De programeurs zijn ermee bezig en waarschijnlijk wordt dit gerepareerd met de volgende onderhouds up-date. Voor de volgende speed actie is dan alles zoals het hoort.

Knighthero
Staflid en Beheerder van
de Lage Landen
user id 32210
global europa
knighthero1 is offline   Citaat invoegen
Oud 03.11.2009, 23:42   #4
FlyingDutchman1
Forum graaf

Standaard

Kunnen ze dan gelijk het favorietengedeelte aanpassen? Ik kan maar 1 scherm favorieten zien. Als ik klik op volgend scherm dan gebeurd er niks. Erg lastig om het bij te houden zo.
Oud 04.11.2009, 03:54   #5
-kopkoffie-
Forum graaf

Geregistreerd sinds: 12.02.2009
Reacties: 1.222
Standaard

Citaat:
Citaat van king_ricky Reactie weergeven
Ik merk dat de bouwmeester bij het bouwen de oude niet-bonus bouwtijden hanteert... dus als je eventjes niet oplet heb je nada voordeel gehad

Dit geldt ook voor de MI

Dus verleng de versneller maar met 3 dagen
dit heeft nodig met dat de tijden pas verversen wanneer er opnieuw een aantal wordt ingevoerd of wanneer er een gebouw in het bouwslot wordt gezet.

VB: als je manage aan het bouwen is naar de volgende fase en voltooid wordt dan passen de tijden van de rekrutering zich niet aan aan de nwe fase. Pas als er opnieuw een aantal wordt ingevoerd (handmatig of door militair instructeur) zullen de tijden zich ook aanpassen aan de hand van de nwe fase (ook wat al stond te rekruteren past zich dan aan).

zelfde met als de ridderzaal voltooid wordt, dan zal het gebouw/de gebouwen die op dat moment nog in het bouwslot staan zich niet aanpassen aan de nwe fase van de ridderzaal

dit gaat ook op wanneer de bonustijden veranderd worden in de nwe tijden:
als je nog wat te rekruteren hebt staan voor bijv 1 dag , dan kun je het beste zolang mogelijk wachten voordat er weer een aantal wordt ingevoerd daar de tijden zich dan weer gaan aanpassen naar de oude tijden. Dus voordat de bonustijd weer zal verdwijnen alle gebouwen vol zetten met rekrutering en dan zo lang mogelijk wachten met opnieuw invoeren (of militair instructeur even deactiveren). Vooral bij lagere fases militaire gebouwen en dan met name katapultwerkplaats kan dan nog lang voordeel hebben van de bonustijden.
-kopkoffie- is offline   Citaat invoegen
Oud 04.11.2009, 06:53   #6
FlyingDutchman1
Forum graaf

Standaard

Helaas kopkoffie, had ik allemaal ook bedacht maar toch niet. Vanochtend waren alle bouwtijden van militairen terug op het oude niveau. Adviseur stond uit. De gebouwen blijven wel op snelle stand door bouwen.
Oud 04.11.2009, 07:07   #7
marc.godaert
Forum groentje

Geregistreerd sinds: 07.03.2009
Reacties: 11
Standaard

De productie van grondstoffen is bij mij meer dan gehalveerd. Is dat bij iedereen. Heb ik een bericht niet gekregen???
marc.godaert is offline   Citaat invoegen
Oud 04.11.2009, 11:37   #8
FlyingDutchman1
Forum graaf

Standaard

ZUCHT.

Waarom valt het je wel op als het gehalveerd is en niet toen het verdubbelde 5 dagen geleden? Forum lezen helpt ook. Sorry voor mijn toon maar je bent het zoveelste forum groentje die dit post........
Oud 04.11.2009, 22:28   #9
-kopkoffie-
Forum graaf

Geregistreerd sinds: 12.02.2009
Reacties: 1.222
Standaard

Citaat:
Citaat van FlyingDutchman1 Reactie weergeven
Helaas kopkoffie, had ik allemaal ook bedacht maar toch niet. Vanochtend waren alle bouwtijden van militairen terug op het oude niveau. Adviseur stond uit. De gebouwen blijven wel op snelle stand door bouwen.
yep, vanochtend wel, maar gisteren nog niet

en het blijft wel opgaan wanneer er een nwe fase militair gebouw is gemaakt. pas wanneer er een nw aantal is ingevoerd passen de rekruteringstijden zich ook aan. Met militair instructeur zal dat elk half uur zijn, alleen zonder instructeur kan degene het beste zo gauw mogelijk met de hand weer nwe aantallen invoeren.
Tenminste dit is al maanden zo, dus zal nu ook nog wel zo zijn.

EDIT: bonustijden lopen nog steeds hoor, tenminste als er niets nieuws bij is gerekruteerd...kheb het gecheckt met 1 van mijn katapultwerkplaatsen waar de rekruteringstijden een stuk langer zijn. EN lopen dus nog steeds in de bonustijd

Last edited by -kopkoffie- : 05.11.2009 at 17:04.
-kopkoffie- is offline   Citaat invoegen
Antwoord

Thread opties
Weergave

Forumregels
Jij mag niet nieuwe threads aanmaken.
Jij niet mag, op berichten reageren.
Jij mag niet attachments toevoegen.
Jij mag niet van jouw reacties bewerken.

vb code is Aan.
smilies zijn Aan.
[IMG] code ist Aan.
HTML code is Uit
Ga naar

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:32.