Venus Angels
Venus Angels is een clan op de Scandinavische Server en is, zoals de naam al doet vermoeden van Venus. Het is een kleine hechte clan met op dit moment 18 leden. Ondanks deze kleine groep staat de clan 15e gerankt op de Scandinavische Server. Dit omdat Venus Angels elkaar helpt en veel contact heeft via Teamspeak. Venus Angels heeft tevens een clan op de Global en heeft mede hierdoor goede connecties voor de Jackpot
Battles.
Scandinavische Server Waarom de Scandinavische Server? Kort gezegd biedt de Scandinavische Server in onze ogen meer speel plezier. Het is een stuk minder groot. Op drukke tijdstippen zijn er tussen de 1000 en 1200 man online en op de rustige momenten tussen de 250 en 400 man. Dit heeft tot gevolg dat je als beginnende speler makkelijker kan ranken zonder steeds gekilld te worden door vijanden. Tevens laggt deze server minder en kent zij ook minder problemen met bjvoorbeeld de Galaxy Gates. Het spel loopt dus gewoon een stuk soepeler. Het laatste pluspunt is dat de Scandinavische Server minder geld kost. Je kan een Goliath en fl3 lasers bijvoorbeeld veel goedkoper kopen op de handel.
Eisen om te kunnen joinen Venus Angels heeft de volgende eisen als je joint:
1. Je vraagt niet continu om credits, je krijgt ze als je ze verdient
2. Niet schieten op het eigen bedrijf, dus ook geen vogelvrije spelers
3. Activiteit, elke maand moet je 5 miljoen ep bij elkaar schieten 4. Teamspeak; dit is de belangrijkste eis. Zonder Teamspeak kan je niet joinen. Een microfoon is hierbij handig.
Bonus Omdat het overstappen naar een nieuwe server voor vele spelers een grote drempel bevat krijg je van de clan je Goliath. Hierdoor kan je snel ranken en ben snel klaar met het saaie begin van DarkOrbit. Vele zullen dus een beter schip krijgen dan dat je op dit moment bezit op de Global.
Serverwissel Indien je van server wisselt gaan je gegevens van de Global niet verloren. Je kan dus altijd terug stappen als je de Scandinavische Server niets vindt. Je kan gewoon met je huidige account de Scandinavische Server joinen. Het enige wat je hoeft te doen is na het inloggen deze server aanklikken. Let wel op dat je als bedrijf Venus kiest.
Verdere vragen? Stel ze in dit topic.
We zien je graag op de Scandinavische Server!
mmm 5mil ep,per maand is wel veel,,hoeveel ep heb jezelf dan al,,ben wel benieuwd,,wil jullie clain wel joinen,,maar dat team gedoe,is lastig voor me,,kan wel me msn geven of email,maargoed ik vladder hier dagelijks 6uur rond,,ik heb nu een veng,8 flaxen,,alles zelf bij elkaar geschoten)) is kijken heb nu 173,000 ere,,,en ervaring 33,600,0000,,plus 4,500,000 credits,,speel dit spel nu 4maanden,,nou ik hoor van jullie,,en anders zoek ik verder ,,groetjes vladder
op de scandinavisce server ben ik nu al user van 2008-08-06
en ik ben full elite ( goli met 8 irisen en alle lasers en schilden zonder er veel geld in te moeten steken )
en ik heb nu 130.000.000 ervaring, 1.200.000 ere en 70 mil credis, dus kom lekker joinen en het is ook veel leuker en je gaat veel sneller levelen omdat het lekker rustig hier is zonder je druk te maken over tijd questen die je nauwelijks kunt uitvoeren.
je kunt bieden op de handel voor een paar mill. credits die je zo hebd verdient
greetz en tot op scandi
mmm 5mil ep,per maand is wel veel,,hoeveel ep heb jezelf dan al,,ben wel benieuwd,,wil jullie clain wel joinen,,maar dat team gedoe,is lastig voor me,,kan wel me msn geven of email,maargoed ik vladder hier dagelijks 6uur rond,,ik heb nu een veng,8 flaxen,,alles zelf bij elkaar geschoten)) is kijken heb nu 173,000 ere,,,en ervaring 33,600,0000,,plus 4,500,000 credits,,speel dit spel nu 4maanden,,nou ik hoor van jullie,,en anders zoek ik verder ,,groetjes vladder
Om een indruk te geven:
Hallo Laurenesi¥VA¥,
Jouw huidige klassering is. 386
Je hebt 90.107.762 ervaringspunten en 921.089 Eer verdiend.
Jouw huidige level is 15.
Je hebt 279 ruimteschepen en 24.645 aliens vernietigd.
Jouw Clan ¥ Venus Angels ¥ [¥VA¥] bevindt zich 15op positie in de Clan Ranking.
+ 66 Aantal dagen aangemeld * 6
Iets meer dan 2 maanden spelen op de Scandi hebben mij 90+ mil ep opgeleverd. 5 mil per maand is dan ook een eitje in de opinie van de VA clan.
Maar Vladder om terug te komen op je bericht dat Teamspeak lastig voor je is. Helaas is het dan geen optie dat je Venus Angels joint. We hebben te vaak gemerkt dat leden die niet op TS spelen problemen geven helaas..
Ik vind die scandi server echt grappig, zit bijna nooit een kip op (gemiddeld 900 man ) nou dat is gewoon een grap server, er zitten dan wel goeie mensen enzo, maar het lijkt mij op de global toch echt leuker
Ik vind die scandi server echt grappig, zit bijna nooit een kip op (gemiddeld 900 man ) nou dat is gewoon een grap server, er zitten dan wel goeie mensen enzo, maar het lijkt mij op de global toch echt leuker
probeer t uit , global server was ook ooit zo begonnen , aantal leden nu gemiddeld 1100 man online , en hoef nog steeds niet uren te zoeken naar bv een kristallon ,
en een voordeel is t kost ons hier geen echt geld , zoals op global
Tjah Muppet, het is net wat je zoekt in een spel. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die helemaal weglopen met de Global. De grote die zo zijn chaos en crisis met zich meebrengt. De massale hunts ect. Heeft natuurlijk ook zijn charme. Aan de andere kant heb je hierdoor ook de server problemen, de gevechten om een alien en de moeite voor beginnende spelers om te groeien en FE te kunnen worden. Het zijn de voor- en nadelen afwegen.