wat is er met de sprongportaal van 3-1 naar 3-2 telkens als ik er door spring duurt het veel te lang en komt er te staan verbinding met de server tot stand gekomen! het is al een aantal dagen zo, wanneer komt dit weer in orde? blijkbaar heeft iedereen dit, ik hoor het van iedereen.
2-1 naar 2-2 precies hetzelfde, alle portaljumpen gaan vlot, alleen als ik daar jump dan kan ik rustig nog naar het toilet voordat ik eens aan de andere kant verschijn
had hier toch wat uitleg verwacht, nu heb ik zelf dat ik niet eens meer door een gate kan jumen, van confi switchen en raketten kopen lukt ook al niet?!?
had hier toch wat uitleg verwacht, nu heb ik zelf dat ik niet eens meer door een gate kan jumen, van confi switchen en raketten kopen lukt ook al niet?!?
cookies en cache verwijderen en dan opnieuw inloggen
iemand plaatst een serieus probleem, vervolgens blijkt dat er meer mensen zijn met dit probleem, is het dan zo moeilijk om daar iemand naar te laten kijken van DO???
je moet bedenken dat de BA's en suporter het heel druk hebben .. daarom proberen ze het eerst op te lossen met dit soort dingen als het dan nog niet werkt kunnen ze er naar kijken..