Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. Naar het spel
Terug   Farmerama > Archief > User
Hulp Ledenlijst Zoeken Reacties van vandaag Alle fora als gelezen markeren

Thread opties Weergave
Oud 07.07.2012, 13:54   #1
BingoBoer
Forum groentje

Geregistreerd sinds: 04.04.2012
Reacties: 9
Standaard Opdracht vrijkopen.

Ik wilde een opdracht vrijkopen in de cooperatie. Als ik mijn muis op het kistje plaats staat hier dat alle beloningen en sterren mijn kant op komen. Echter is er maar 1 opdracht vrijkocht. Hoort dit zo of is het misleidende informatie. Zo ja kan dit dan voor de verduidelijking aangepast worden..

MVG Bingoboer...
BingoBoer is offline  
Oud 07.07.2012, 17:02   #2
Jokertje_
Admiraal van het forum

Geregistreerd sinds: 05.10.2011
Reacties: 2.718
Standaard

Ja je koopt 1 opdracht vrij, dus als je een quest doet in 4 delen 1/4 dat zijn 12 opdrachten dan moet je 12 keer betalen
Farmerama level 90, Baharama level 168
Jokertje_ is offline  
Oud 08.07.2012, 11:55   #3
BingoBoer
Forum groentje

Geregistreerd sinds: 04.04.2012
Reacties: 9
Standaard

Klopt Jokertje. Maar er staat dat in je in 1 klap alles vrijspeelt. Dat is bij mij niet 1 van 12 .. Toch bedankt voor je antwoord.

MVG Gerard
BingoBoer is offline  
Oud 08.07.2012, 14:47   #4
MadPuppy1
Actieve auteur

Geregistreerd sinds: 09.03.2012
Reacties: 70
Standaard

Ik heb er eens naar gekeken en er staat "Krijg direct alle beloningen en sterretjes voor x tulpguldens". Ik vind het eigenlijk ook heel onduidelijk.

Nu speel ik het spel al een tijdje en heb en idee bij wat iets in TG zou moeten kosten volgens BP, en de TG prijzen bij de coops zijn vanuit dat referentiekader duidelijk niet bedoeld als voor he hele quest. Maar dat zal zeker niet voor iedereen duidelijk zijn.

Een andere verwoording zou dus mijns inziens wel op z'n plaats zijn. Zoiets als: "Krijg direct de beloningen voor dit deel van de opdracht voor x tulpgulden".

Misschien is dit meer iets voor het update- en ideeën forum.

Thread opties
Weergave

Forumregels
Jij mag niet nieuwe threads aanmaken.
Jij niet mag, op berichten reageren.
Jij mag niet attachments toevoegen.
Jij mag niet van jouw reacties bewerken.

vb code is Aan.
smilies zijn Aan.
[IMG] code ist Aan.
HTML code is Uit
Ga naar

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:08.