Oud 03.11.2009, 13:27   #1
rick86
Forum peuter

Geregistreerd sinds: 26.10.2008
Reacties: 51
Standaard slecht chat beheer

hallo
als ik op de chat sukkel zeg over een speler die nog niet eens op onze server speelt krijg ik een kick als ik vervolgens word uitgemaakt voor KUT RACIST omdat ik zojuist een speler wat punte heb afgepakt in div 1 gebeurt er compleet niks dit is niet de eerste x dat mensen zomaar hun gal over me heen kunnen spuwen
een chatmoderator moet optreden als er word gescholden en niet ff de oogjes dichtknijpen omdat je et stiekem wel leuk vind dat die gene word uitgescholden AMATEUR
Oud 03.11.2009, 23:09   #2
BA_Geoffrey
Boardadmin Gladiatoren

Geregistreerd sinds: 13.05.2009
Reacties: 130
Standaard

Citaat:
Citaat van rick86 Reactie weergeven
hallo
als ik op de chat sukkel zeg over een speler die nog niet eens op onze server speelt krijg ik een kick als ik vervolgens word uitgemaakt voor KUT RACIST omdat ik zojuist een speler wat punte heb afgepakt in div 1 gebeurt er compleet niks dit is niet de eerste x dat mensen zomaar hun gal over me heen kunnen spuwen
een chatmoderator moet optreden als er word gescholden en niet ff de oogjes dichtknijpen omdat je et stiekem wel leuk vind dat die gene word uitgescholden AMATEUR
Kan je me meer uitleg geven over wie en wat dit was ?
En welke moderator in dienst was ?

Mvg,
BA_geoffrey

Gladiatoren: b1 (lvl 36),b2 (lvl 52), b3 (lvl 1??)

Klachten of problemen dien je te melden bij support via het contact formulier (deze kun je vinden onderin bij de opslagplaatst onder het kopje contact).

BA_Geoffrey is offline   Citaat invoegen
Antwoord

Thread opties
Weergave

Forumregels
Jij mag niet nieuwe threads aanmaken.
Jij niet mag, op berichten reageren.
Jij mag niet attachments toevoegen.
Jij mag niet van jouw reacties bewerken.

vb code is Aan.
smilies zijn Aan.
[IMG] code ist Aan.
HTML code is Uit
Ga naar

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:29.