Terug   Gladiatoren II > Gladiatoren 2 - De userhoek > Speakerscorner
Hulp Ledenlijst Zoeken Reacties van vandaag Alle fora als gelezen markeren

Enquête-uitslag weergeven : Blijven jullie bij het oude Gladi 2 of ga je naar het nieuwe WoT?
Ik blijf bij gladi 2 16 100,00%
Ik ga naar WoT 0 0%
Stemmers: 16. You may not vote on this poll

Thread gesloten

Thread opties Weergave
Oud 04.11.2009, 00:13   #1
Patat
Forums Beginner

Geregistreerd sinds: 04.01.2009
Reacties: 5
Standaard Bezwaar tegen nieuw spel

Beste mede Gladiatoren,

Ik zou graag een brief willen sturen naar big point om m'n ongenoegen te uiten en om te vragen of ze toch wat kunnen veranderen zodat de huidige spelers er beter vanaf komen, tenslotte betalen wij voor dit spel en stoppen er veel tijd in en willen we ook wat voor dit geld. Als je goede argumenten hebt, of ideeen waarom het nieuwe spel volgens jou een slecht idee is, en wil je ook je naam onder deze brief zetten meldt het hier zo snel mogelijk. Dan kunnen wij zo snel mogelijk beginnen met het opstellen van deze brief!

Patat

Last edited by Patat : 04.11.2009 at 00:29.
Patat is offline  
Oud 04.11.2009, 19:24   #2
CM_Sony
Chat Moderator Gladi

Geregistreerd sinds: 06.11.2008
Reacties: 45
Standaard Blijven jullie bij het oude Gladi 2 of naar het nieuwe WoT?

Hallo iedereen,

Ik stel voor dat we een stemming houden waarbij we tevens onze meningen omtrent de "update" plaatsen.
Graag hoor ik van iedereen zijn mening en zijn redenen waarom al dan niet te blijven of te vertrekken.

Ik blijf zeker bij Gladi 2. Heb teveel tijd en geld in dit spel gestoken om nu zomaar iets nieuws te beginnen. Dit spel heeft geen update gehad maar een opvolger!! Zoals BP het zelf vermeldt!
Citaat:
Schrik niet, je bent gewoon op de goede website terechtgekomen. Je bevindt je nu op de homepage van "War of Titans", de opvolger van Gladiatoren2
Het wordt hoe langer hoe duidelijker dat BP een einde aan het maken is aan ons vertrouwde spel...
Het nieuwe spel (ik vertik het om het nog een update te noemen) zit trouwens nog vol bugs en servers die uitvallen... Het is tevens een veel te duur spel!
Dus daarom vraag ik aan iedereen zijn stem uit te brengen!

Dank bij voorbaat.

Grtz, Mr.Xplod

Last edited by CM_Sony : 04.11.2009 at 19:27.
CM_Sony is offline  
Oud 04.11.2009, 19:30   #3
CM_Sony
Chat Moderator Gladi

Geregistreerd sinds: 06.11.2008
Reacties: 45
Standaard

Bij deze verwijs ik graag naar een petitie ook te vinden op dit forum of rechtreeks door HIER te klikken.
CM_Sony is offline  
Oud 04.11.2009, 19:32   #4
BA_Geoffrey
Boardadmin Gladiatoren

Geregistreerd sinds: 13.05.2009
Reacties: 130
Standaard

Citaat:
Citaat van .Unknown. Reactie weergeven
Hallo iedereen,

Ik stel voor dat we een stemming houden waarbij we tevens onze meningen omtrent de "update" plaatsen.
Graag hoor ik van iedereen zijn mening en zijn redenen waarom al dan niet te blijven of te vertrekken.

Ik blijf zeker bij Gladi 2. Heb teveel tijd en geld in dit spel gestoken om nu zomaar iets nieuws te beginnen. Dit spel heeft geen update gehad maar een opvolger!! Zoals BP het zelf vermeldt! Het wordt hoe langer hoe duidelijker dat BP een einde aan het maken is aan ons vertrouwde spel...
Het nieuwe spel (ik vertik het om het nog een update te noemen) zit trouwens nog vol bugs en servers die uitvallen... Het is tevens een veel te duur spel!
Dus daarom vraag ik aan iedereen zijn stem uit te brengen!

Dank bij voorbaat.

Grtz, Mr.Xplod
100 % mee eens!

Mvg,
BA_geoffrey

Gladiatoren: b1 (lvl 36),b2 (lvl 52), b3 (lvl 1??)

Klachten of problemen dien je te melden bij support via het contact formulier (deze kun je vinden onderin bij de opslagplaatst onder het kopje contact).

BA_Geoffrey is offline  
Oud 04.11.2009, 19:40   #5
rick86
Forum peuter

Geregistreerd sinds: 26.10.2008
Reacties: 51
Standaard indd

ik speel nu al langer dan een jaar fanatiek gladiatoren 2 heb er ongelooflijk veel tijd en geld ingestopt
ik zou et echt waardeloos vinden als ik niet meer van mijn inmiddels wel redelijk sterke account gebruik kan maken ik speel dit en niks anders mocht gladiatoren 2 verdwijnen zal ik absoluut geen gebruik meer van 1 van de bigpoint games maken.
Oud 04.11.2009, 19:51   #6
PINJO
Forummod Gladiatoren

Geregistreerd sinds: 27.12.2008
Reacties: 224
Send a message via MSN to PINJO
Standaard

Bij deze mijn mening. Heb het spel even bekeken en kwam meteen tot de conclusie dat het opnieuw beginnen niks is.

De server is te sloom, chat doet het niet en te onoverzichtelijk. Dit zijn alleen de dingen die ik in 1 oog opslag gezien heb, maar als ik er echt verder mee ga dan zal ik wel meer en meer foute dingen tegen komen. Al deze fouten zijn natuurlijk in een nieuwe spel (het is inderdaad geen update) te begrijpen, alleen is het niet te begrijpen dat er achter ons rug om zomaar een nieuw spel gelanceerd word. Er zijn mensen die hun goud juist gespaard hebben voor de update en dit goud zal dus op een andere manier uitgegeven moeten worden.

Zal het nieuwe spel nooit gaan spelen en ik hoop bij deze dat iedereen die dit leest het met mij (en degene hierboven (geoffrey, mr xplod en rick)) eens zijn en gewoon bij het orgineel blijven.

Mvg

IN GAME: Du_Schwein (Level 132+ (B3), 80+ (B3) en 53+ (B3))

Klachten of problemen dien je te melden bij support via het contact formulier (deze kun je vinden onderin bij de opslagplaats onder het kopje contact).
PINJO is offline  
Oud 04.11.2009, 20:19   #7
Witjeee
Chatmoderator Gladiatoren 2

Geregistreerd sinds: 03.11.2008
Reacties: 17
Standaard

helemaal mee eens! Als Gladiatoren 2 verdwijnt of wordt vervangen zonder dat onze accounts mee kunnen, geen bigpoint games meer voor mij! Ik hoop dat ik gewoon kan blijven spelen op gladiatoren 2

Last edited by Witjeee : 04.11.2009 at 20:22.
Witjeee is offline  
Oud 04.11.2009, 20:30   #8
-laarsje-
Forums Beginner

Geregistreerd sinds: 16.05.2009
Reacties: 5
Standaard

ik blijf ook op het oude . denk ik kan zijn dat ik stop

ze hadden ons een up date belooft met heel nieuwe dieren en andere dingen die nu geen waar blijken te zijn vindt het heel vals om mensen zo naar de update te laten verlangen om dan een nieuw spel te lanceren zonder dat ervan af weten en onze update kunnen vergeten

mvg laarsje
-laarsje- is offline  
Oud 04.11.2009, 20:52   #9
PINJO
Forummod Gladiatoren

Geregistreerd sinds: 27.12.2008
Reacties: 224
Send a message via MSN to PINJO
Standaard

Dit topic word gesloten, op ander topic met behulp van de link van mr xplod kom je bij het andere topic.

Mvg

IN GAME: Du_Schwein (Level 132+ (B3), 80+ (B3) en 53+ (B3))

Klachten of problemen dien je te melden bij support via het contact formulier (deze kun je vinden onderin bij de opslagplaats onder het kopje contact).
PINJO is offline  
Oud 04.11.2009, 20:55   #10
25K0
Forum groentje

Geregistreerd sinds: 10.11.2008
Reacties: 21
Standaard schande die update

het is een
dit is geen update dit is een compleet nieuw spel waar je over nieuw veel geld in moet stoppen en jullie hebben dit hier gebracht in de hoop dat veel mensen daar gaan gamen zodat jullie de kosten er uit gaan halen.

kort om een grote *******erij

ons de kop gek gemaakt bijna meer als een jaar voor iets dat niks te maken heeft met Gladiatoren II zeer slecht van Bigpoint

En het grote lachertje is als je het spel al gezien hebt het heeft gewoon weg de action niet van gladiatoren II
en het is zo gemaakt dat het nog meer kost in de loop der tijd.
ik ben hier zeer teleur gesteld in jullie.

En ik heb ook vernomen op ts dat naar verloop van tijd Titans classic verdwijnt van de server als het stiller word jong jong
wat moet je hier nu over denken dit alles is niet in orde

En nog wat de update is niet speelbaar zonder investering van geld in goud als je opgelet hebt en alles gezien hebt weetje wat dit op ten duur gaat kosten weer.
er is maar een legering de slechtste die voor zilver is verder niks,het is weer leugen
zelf op de opening van de page Free game maar zo is het niet,

kort om kids kunnen dit niet spelen zoals ze in het oude gladiatoren 2 konden doe
dat ik weer zeer slim van hun om een doelgroep we te jagen waar ze niks aan hebben brut ge zegt maar zo is het.

wat moeten we hier nog over kwijt er is zoveel wat slecht en zeer doordacht naar mijn mening opzettelijk is gebracht

en nog een KLEIN detail is let op

WAAR IS MARIJKE99 zij heeft dit alles gebracht is ze op de vlucht voor ons om ons te woord te staan in dit gebeuren.WEL verdacht want zij weet waar de rook vandaan komt en vuur brand maar ze doen als ze water zien branden.
25K0 is offline  
Thread gesloten

Thread opties
Weergave

Forumregels
Jij mag niet nieuwe threads aanmaken.
Jij niet mag, op berichten reageren.
Jij mag niet attachments toevoegen.
Jij mag niet van jouw reacties bewerken.

vb code is Aan.
smilies zijn Aan.
[IMG] code ist Aan.
HTML code is Uit
Ga naar

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:13.