![]() |
|
|
#1 |
|
Forums Beginner
Geregistreerd sinds: 19.09.2009
Reacties: 4
|
Hello
<ik ben aangesloten bij een bokstal en de oprichter ervan liet onlangs weten dat hij de trainingshal had uitgebouwd tot een niveau waarbij er 2 opdrachten gegeven konden worden. Volgens hem kan ik via onze bokstal nu mijn trainingen doen. Klopt dat want ik heb al verscheidene malen geprobeerd zonder dat dit lukte. Indien dit kan zou iemand mij willen uitleggen hoe het precies moet? Mogelijks is er iets mis met mijn accaunt want de oprichter is ervan overtuigd dat dit werkelijk kan. Het zou heel leuk zijn moest een mod kunnen reageren op dit topic. Dank Mvg, redjos |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Moderator K.O. Champs
Geregistreerd sinds: 20.05.2009
Reacties: 44
|
Citaat:
ik zit zelf ook in een boksstal maar kan alleen voor mezelf trainen |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Forum groentje
Geregistreerd sinds: 20.09.2009
Reacties: 15
|
Bij mijn weten kan dat zeer zeker niet..
Je kan alleen voor jezelf trainen, in je eigen trainingshal. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forums Beginner
Geregistreerd sinds: 19.09.2009
Reacties: 4
|
Maar wat is dan het nut van een boksstal?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum groentje
|
Niks denk ik?
Je kan samen een club vormen, of wat dan ook.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Forum groentje
|
"De boksstal
De boksstal kan op dit moment de users nog geen echte voordelen voor in het spel bieden. Iedere user heeft de mogelijkheid om een boksstal op te richten, om dan vervolgens andere spelers daarvoor uit te nodigen. Maar een user kan natuurlijk ook gewoon zelf een uitnodiging van een boksstal aannemen en op die manier lid worden. Alle klassementspunten, die een bokser in het spel bij elkaar weet te sprokkelen, worden voor het klassement van de boksstallen bij elkaar opgeteld. Zo kan de user altijd zien, welke boksstal het beste is." Dit kan je vinden in de FAQ categorie op het forum..../!! |
|
|
|
![]() |
| Thread opties | |
| Weergave | |
|
|