Ja ik vind het ook goed dat ze kijken naar het behoud van het spel, stel dat het echt een probleem is om nieuwe mensen het spel te laten spelen en blijven spelen.
Hier in de NL uni hebben we dat probleem misschien nog niet maar het kan wel komen, ik zie ook dat veel mensen stoppen vanwege aangevallen worden zonder echt een beetje tijd te krijgen om weer wat op te bouwen, is ook geen goede zaak. En dat word door ervaren spelers gedaan, op die manier maken ze hun eigen geliefde spel kapot. Ik ben wel eerlijk ik heb als GA nog geen meldingen gehad over de galaxy scanner en dat het echt hinder op zou leveren, maar misschien hebben ze in de andere uni's wel die ervaring en raken de uni's daar steeds leger zonder nieuwe aanwas.
Dus ja ik vind het een moeilijk onderwerp, eigenlijk een beetje hetzelfde als heel het opwarming van de aarde verhaal, je ziet er nu niks van maar over een paar jaar zeggen dat je het gaat merken.
Zo zie ik dit ook eigenlijk, dus ik vraag me wel af of hier spelers zijn die in de DE of ENG uni spelen en echt ervaring hebben en of ze het wel of niet negatief ervaren?
Ik ben overgens wel blij dat iedereen er toch bij betrokken word, bij deze verandering want dat is ook wel eens anders geweest, dus daar wil ik BP dan weer wel een compliment voor geven.
Last edited by :Eleanor: : 16.10.2009 at 18:12.
|