Terug   Spaceinvasion > Spaceinvasion - De centrale > Officiële aankondigingen
Hulp Ledenlijst Zoeken Reacties van vandaag Alle fora als gelezen markeren

Antwoord

Thread opties Weergave
Oud 16.10.2009, 16:34   #1
:Eleanor:
GA Spaceinvasion

Geregistreerd sinds: 27.07.2009
Reacties: 76
Standaard Verandering Galaxy Scanner Update!!!

Ahoy Space Piraten!

Eerder deze week, hebben we aangekondigd dat BigPoint aan het kijken is hoe de werking van de huidige galaxy scanner veranderd kan worden.

De Galaxy scanner is reeds veranderd in de Duitse uni's, daar hebben de spelers al de kans om te wennen aan de veranderingen, en daarover belangrijke feedback te geven aan het SI Team.

Als de Duitse uni's genoeg tijd hebben gehad om met de beperkingen te spelen, en ze voldoende feedback hebben gegeven kunnen we als een community onze gedachten en meningen erover geven en ook zo'n verandering in deze uni tot stand laten komen.

Ik wil jullie vriendelijk herinneren, dat dit gebeurd jullie belangen in gedachten.
Het zit in de aard van de mens veranderingen niet leuk te vinden, het is heel belangrijk dat we het probleem met de galaxy scanner verhelpen zodat er een goede basis van spelers is en blijft zodat we allemaal plezier in het spelen van Space Invasion kunnen blijven houden.
Als de scanners op de huidige manier in het spel blijven zullen er alleen grotere spelers overblijven en de kleinere spelers willen dan niet met het spel beginnen.

De veranderingen zullen niet vandaag op morgen worden ingevoerd, en er zullen geen veranderingen zijn in deze uni totdat jullie je kans hebben gehad om je mening te posten.

Ga alstublieft in dit topic verder met discussiëren over jullie gedachten en meningen.

Groeten,

Het SI Team
Oud 16.10.2009, 17:22   #2
Komerad1
Forum peuter

Geregistreerd sinds: 15.07.2009
Reacties: 60
Standaard

De duitse kunnen geen 'aanvallende' vluchten meer zien?
Wat zien ze dan nog? transports?

Ook dat treft weer de kleintjes
Grote hebben voldoende teleporters mocht het nodig zijn.
Kleintjes hebben vaak nog veel te transporteren om andere kolonies te verbeteren en beschikken over geen teleporters..

Snap het toch niet helemaal goed.
Komerad1 is offline   Citaat invoegen
Oud 16.10.2009, 17:30   #3
GA Spaceinvasion

Standaard

als er behoefte aan is kan ik het orginele engelse bericht ook posten, ik heb het namelijk hierboven vertaald vanuit het engels.
Oud 16.10.2009, 17:34   #4
-peter2-
Junior auteur

Geregistreerd sinds: 26.10.2008
Reacties: 83
Standaard

Leuk dat we hier nu verder gaan in deze nieuwe topic. Maar er is nog steeds geen goede uitleg geweest wat nu precies het probleem is. Ik kan er mee leven wat Eleanor schreef dat elke verandering pijn doet. Maar een goede uitleg hiervoor is ook belangrijk en dan komt er misschien ook een goede discussie op gang.
-peter2- is offline   Citaat invoegen
Oud 16.10.2009, 17:49   #5
schooter70
Forum groentje

Geregistreerd sinds: 09.06.2009
Reacties: 24
Standaard

Citaat:
Citaat van Komerad1 Reactie weergeven
De duitse kunnen geen 'aanvallende' vluchten meer zien?
Wat zien ze dan nog? transports?

Ook dat treft weer de kleintjes
Grote hebben voldoende teleporters mocht het nodig zijn.
Kleintjes hebben vaak nog veel te transporteren om andere kolonies te verbeteren en beschikken over geen teleporters..

Snap het toch niet helemaal goed.

ze zien alle vloten behalfe aanvallend en save vluchten
en ik ben tenminste blij dat ik nog andere galaxy's kan scannen
ik vernietig daarom over 10 minuten een transport vloot van 500 transmitters
schooter70 is offline   Citaat invoegen
Oud 16.10.2009, 17:54   #6
GA Spaceinvasion

Standaard

ja sorry ik heb nog een mail gehad zal hem hieronder posten in het eng en nl:

Hoi

Allereerst is een belangrijke oorzaak, nieuwe spelers hebben meer kans dit spel te spelen. En het zal meer actie in het spel brengen en dat hebben we nodig weet je.
De argumenten kan je uit het officiële topic opsommen.

Hi

At first and important cause is, that noobies has more chance to play this game. And it will bring more action in the game and we need it you know. The rest arguments you can sumup with your stuffJ

Oud 16.10.2009, 17:59   #7
trireme
S-Mod Spaceinvasion

Geregistreerd sinds: 28.12.2008
Reacties: 5.460
Send a message via ICQ to trireme Send a message via AIM to trireme Send a message via MSN to trireme Send a message via Yahoo to trireme
Standaard

Ik begrijp best dat BP ervoor wilt zorgen dat er meer spelers komen bij SI, ben ook blij dat er naar onze mening wordt gevraagd. Nu kunnen we laten zien dat de NL-uni er ook is en niet alleen de EN-uni's en DE-uni's.

Ik zou zeggen:
laat je stem horen
Oud 16.10.2009, 18:02   #8
.Scorch.
Actieve auteur

Geregistreerd sinds: 23.11.2008
Reacties: 135
Standaard

Ik ben het met peter eens, geef maar is een goeie uitleg

En zodat kleine spelers meer plezier hebbe? ze moete gewoon save, dat is de fout die 9/10 noobs maken, en daar profiteren de sterkere van. Dat is waar het spel om draait. Er veranderd niks met deze verandering, noobs die niet save worde simpelweg gecrasht, en diegene de wel save hebbe een kans om geintercept te worde, net als ieder ander, en als je goed genoeg bent kan je dat ontwijken!

Tip voor de noobs...

LEER HET SPEL!

Last edited by .Scorch. : 16.10.2009 at 18:05.
.Scorch. is offline   Citaat invoegen
Oud 16.10.2009, 18:04   #9
Komerad1
Forum peuter

Geregistreerd sinds: 15.07.2009
Reacties: 60
Standaard

Kunnen jullie als go's niet alle vloten zien?

Is het niet zo dat grotere spelers minder transporteren per transmitter en dus % gezien ze meer aanvallende vloten uit hebben?

Dus worden die die niet lang genoeg spelen om teleporters te hebben gestraft omdat hun transports meer zullen opvallen?

We zien wel hoe het ginds uitpakt.
Komerad1 is offline   Citaat invoegen
Oud 16.10.2009, 18:08   #10
GA Spaceinvasion

Standaard

Ja ik vind het ook goed dat ze kijken naar het behoud van het spel, stel dat het echt een probleem is om nieuwe mensen het spel te laten spelen en blijven spelen.

Hier in de NL uni hebben we dat probleem misschien nog niet maar het kan wel komen, ik zie ook dat veel mensen stoppen vanwege aangevallen worden zonder echt een beetje tijd te krijgen om weer wat op te bouwen, is ook geen goede zaak. En dat word door ervaren spelers gedaan, op die manier maken ze hun eigen geliefde spel kapot. Ik ben wel eerlijk ik heb als GA nog geen meldingen gehad over de galaxy scanner en dat het echt hinder op zou leveren, maar misschien hebben ze in de andere uni's wel die ervaring en raken de uni's daar steeds leger zonder nieuwe aanwas.

Dus ja ik vind het een moeilijk onderwerp, eigenlijk een beetje hetzelfde als heel het opwarming van de aarde verhaal, je ziet er nu niks van maar over een paar jaar zeggen dat je het gaat merken.
Zo zie ik dit ook eigenlijk, dus ik vraag me wel af of hier spelers zijn die in de DE of ENG uni spelen en echt ervaring hebben en of ze het wel of niet negatief ervaren?

Ik ben overgens wel blij dat iedereen er toch bij betrokken word, bij deze verandering want dat is ook wel eens anders geweest, dus daar wil ik BP dan weer wel een compliment voor geven.

Last edited by :Eleanor: : 16.10.2009 at 18:12.
:Eleanor: is offline   Citaat invoegen
Antwoord

Thread opties
Weergave

Forumregels
Jij mag niet nieuwe threads aanmaken.
Jij niet mag, op berichten reageren.
Jij mag niet attachments toevoegen.
Jij mag niet van jouw reacties bewerken.

vb code is Aan.
smilies zijn Aan.
[IMG] code ist Aan.
HTML code is Uit
Ga naar

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:08.