Terug   The Pimps > The-Pimps - De centrale > Officiële aankondigingen
Hulp Ledenlijst Zoeken Reacties van vandaag Alle fora als gelezen markeren

Enquête-uitslag weergeven : wat doe je als het nieuw format door gaat???
Ik speel door .....vind pimps toch top! 0 0%
Ik kijk het even 1 50,00%
ik stop meteen dit is de druppel 1 50,00%
Enquête met meerkeuze-vragen Stemmers: 2. You may not vote on this poll

Antwoord

Thread opties Weergave
Oud 02.11.2009, 18:46   #1
big-red-machine
Forummod The-Pimps

Geregistreerd sinds: 22.08.2008
Reacties: 645
Send a message via MSN to big-red-machine Send a message via Skype™ to big-red-machine
Standaard Nieuw format vraag

wat doe je als het nieuw format door gaat ?????

hallo pimpers

de bigpoint willen wederom het speel veranderen waarna mijn idee het spelen zonder credits steeds moeilijker word
ik heb dit niet verzonnen ik vond dit enkel ook op het duitse forum
en die gaan er over stemmen
ik heb de tekst vertaal met google dus let niet op de fouten de teks is goed te lezen

Hallo Og

Wij willen u kennismaken met een nieuwe ranking systeem en daarmee ook uw mening horen. Zoals de oude ranking systeem is te duwen te veel ruimte in de bovenste lagen en voorziet in een halt toe te roepen aan dit systeem, hebben we besloten eens grondig te herzien. En terwijl we dachten dat we in de voorbereiding van het huidige systeem waar de grootste problemen.

Het nieuwe systeem zou er als volgt uitzien:

1. Rangen:

Het heeft nog steeds graag 30 gelederen ze verschillen in vergelijking met het verleden, het feit dat we niet langer louter voor Pimppunkten stijgt, maar voordat we kunnen krijgen een niveau nadat de behoeften aan bepaalde criteria voldoen.

2. Promotie criteria:

Om te voorkomen dat kiemen, zodat de inzamelaar Multien weer als paddestoelen zou een criterium om te stijgen naar alle districten die we moeten bouwen aan een grote mate heeft een keer vol. Bovendien, als er gedaan voor elk niveau, de nieuwe uitdagingen waarvoor we allemaal moeten worden voordat ze volgende hogere niveau kan stijgen.

3. Beperkingen:

Maar voordat alle Jeha geloven dan ben ik gestopt met opgroeien en nooit teleurstellen me bau samen op het lagere niveau nen super-account, die ik heb. Omdat het nieuwe systeem, zou er grenzen zijn aan dit te voorkomen. Voor bijvoorbeeld zou, op niveau 1 worden de limiet 5 districten, wanneer men heeft bereikt 5 wijken naar een andere overname poging breken onmiddellijk gevolgd en we kunnen niet meer aanzet geven tot verdere overnames totdat het is gestegen of heeft verloren een district. Rip-offs zou natuurlijk nog steeds mogelijk.

4. Level 30 - Diamonds:

Diamonds blijven bestaan, zijn ze er, maar alleen op niveau 30 Alleen bij level 30 zou je vanaf een veilige Kolumbianber en als je omarmen de 1000 districten volledig HATTET zou u in staat zijn om diamanten te verzamelen.
Diamonds zou toenemen als gewoonlijk, maar niet op het moment, maar de inkomsten zou alleen zorgen dat je krijgt Pimppunkte.
Iedereen die daalt van level 30 naar level 29, die neemt de Colombianen het veilig en de inhoud ervan weer en de volgende keer als je beklimmen moet je de diamanten te verzamelen vanaf nul beginnen.

5. Niveau afdaling:

Een van de grootste problemen is dat zodra je niet oppast alles onmiddellijk verliest, zou het anders zijn in het nieuwe ranking systeem, als je verliest omdat veel districten tot een niveau dat dan zou worden ingesteld om verdere aanvallen dalen. Dus dat men nooit kan verliezen iets, maar je moet dan voldoen aan de eerste keer al de lokalen weer te stijgen en wie moet dalen ten minste een week verblijf in het lagere niveau, voordat hij weer kan stijgen.

6. Aanvallen

Aanvallen in de toekomst alleen in onze eigen niveau +1 zullen worden uitgevoerd. Dit heeft het voordeel dat de aanval niet kan worden grote vroeg op kleine en houd het klein.

7. Clan:

Aangezien we weten dat het relatief moeilijk zal zijn om te spelen met een Homiegrenze willen we vanaf het begin Homie bekend in de clan principe leningen opnieuw te installeren. Dus de clan leven, de meer op de voorgrond weer snel, en we weer kunnen elkaar helpen.

Last but not least wil ik u nog een tafel als we dachten dat de Einstuffung de gelederen. Het minimum is altijd gebaseerd op de eis van een minimum, terwijl de piek ligt altijd is het maximale aantal dat kan worden bereikt per niveau.
> omwisselen

In dit systeem moet, worden opgemerkt dat de districten altijd vast te stellen, kunt u ook opgeven nich boven of daling zoals in deze tabel. Homies en PP, echter, kan vallen onder de minimale eis, echter, kan omdat er vechten voor nunmal altijd de tijd een homie sterft meer dan verwacht. Voordat je dan weer kan stijgen, echter, moet men opnieuw tot u bij de maximale wanneer niet op andere wijze voldoen aan de criteria voor het volgende niveau.

Dus ik weet dat er veel tekst, maar we zouden waarderen uw mening en gedachten over het onderwerp te vinden als het beste systeem voor Pimps ook.

Mfg
LocRey

RED

ID:1327344

Last edited by big-red-machine : 02.11.2009 at 19:57.
big-red-machine is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 19:07   #2
Shelf
Forums Beginner

Geregistreerd sinds: 21.08.2009
Reacties: 1
Standaard

Ik ben hier niet voor...een stop voor mij dus

Grtz Shelf
Shelf is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 19:17   #3
Ferdinandos
Forum peuter

Geregistreerd sinds: 14.11.2008
Reacties: 55
Standaard

Lijkt me inderdaad een zeer slecht idee!
Oud 02.11.2009, 19:23   #4
19ice87
Forums Beginner

Geregistreerd sinds: 15.05.2009
Reacties: 1
Standaard invoering

Ik ben ook tegen.
maar zou het wel heel even aankijken omdat ik toch wel graag speel.
maar als het me echt niet bevalt zal ik de pimps zker verlaten
19ice87 is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 19:33   #5
tigraatje
Forums Beginner

Geregistreerd sinds: 05.11.2008
Reacties: 7
Daumen runter

ben er tegen en stop gelijk
tigraatje is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 19:48   #6
LBIRD41
Forum groentje

Geregistreerd sinds: 08.10.2008
Reacties: 29
Daumen runter invoering

Ben voor het over grote deel tegen, beperkingen zijn in dit spel niet nodig.
Verandering zijn overigens niet allemaal negatief als de vraag is deze veranderingen allemaal of blijven zoals het is
BLIJF maar zoals het is

Lbird41
LBIRD41 is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 19:48   #7
big-red-machine
Forummod The-Pimps

Geregistreerd sinds: 22.08.2008
Reacties: 645
Send a message via MSN to big-red-machine Send a message via Skype™ to big-red-machine
Standaard

boven ff stemmen op de poll / enquête

ID:1327344
big-red-machine is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 19:50   #8
theboaman
Junior expert

Geregistreerd sinds: 27.07.2008
Reacties: 105
Standaard

Doe ik bro gasten zijn gek...

LOL ja ik ben er nog hahahahah en mensen maar denken die is weg nee hooorrr!!!!!

user id 1023887
theboaman is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 20:08   #9
tigraatje
Forums Beginner

Geregistreerd sinds: 05.11.2008
Reacties: 7
Standaard

Citaat:
Citaat van big-red-machine Reactie weergeven
boven ff stemmen op de poll / enquête
red ik kan niet stemmen staat er
maar ben fel tegen
tigraatje is offline   Citaat invoegen
Oud 02.11.2009, 20:25   #10
-Hudito-
Forum groentje

Geregistreerd sinds: 05.10.2008
Reacties: 16
Standaard

er staat You may not vote on this poll

maar TEGEN

ik zou meteen stoppen

het leuke nu is dat de 1 heel erg veel districten heeft op een level en een ander heel weinig (en dus vaak veel homies)
dat houdt het gevarieerd

nu zou het betekenen dat je amper meer stijgt ( ik ben laatst aangevallen ik heb dus nu maar 10 districten DUS level 2 ipv level 11)

dan zou je in 1x weer HELEMAAL opnieuw moeten beginnen,, en diamanten is ook leuk dus vooral niet afschaffen!

-Hudito-

ps ik zou dus voor de 3e kiezen bij de poll
Ik zou meteen stoppen als het doorgaat
-Hudito- is offline   Citaat invoegen
Antwoord

Thread opties
Weergave

Forumregels
Jij mag niet nieuwe threads aanmaken.
Jij niet mag, op berichten reageren.
Jij mag niet attachments toevoegen.
Jij mag niet van jouw reacties bewerken.

vb code is Aan.
smilies zijn Aan.
[IMG] code ist Aan.
HTML code is Uit
Ga naar

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:25.