Mijn ingame (bigpoint)naam is **Calastir**.
Ik ben al bijna een jaar lang speler van Seafight, zodoende ben ik (na een stop op Seafight) terecht gekomen bij de andere spellen die Bigpoint te bieden heeft.
Zodoende ben ik ook viavia, terecht gekomen als BoardAdmin bij Deepolis (lang verhaal).
De Nederlandse versie was net goed en wel een weekje of 2 uit?
Ik schijn daar goed werk gedaan te hebben, en nog steeds te doen
Ik blijf bescheiden hierover, maar dat ben ik.
Omdat ik toch wel wat tijd over had, kreeg ik van onze lieve Supporter Marijke er nog een 2e spel bij, Mafia1930. Zat zonder BoardAdmin of andere mods (en is een dood spel verder, noujah dood... weinig leven wel jammer), dus ik nam de taak als BoardAdmin van Mafia wel op mij.
Aangezien ik nog steeds wat tijd over heb, kon ik er nog wel een spel bij krijgen.
Dit is ThePimps geworden.
Zat (door omstandigheden die er verder niet toe doen) zonder BoardAdmin, en dus ook zonder support, en dat terwijl dit een redelijk levend spel is
Sinds gisteren ben ik dus ook BoardAdmin van ThePimps geworden.
Paar kleine dingetjes omtrent dit:
A: Ik ken het spel nog niet zo heel erg goed (maar al doende leert men), en dus heb ik de hulp van de vorige BoardAdmin (big-red-machine) hard nodig hij zal mij met veel dingen helpen
B: Ik heb nog niet alle spullen die ik als BoardAdmin nodig heb, dus heb wat dat betreft nog ff geduld, zodra ik alles heb, sta ik volledig tot jullie dienst.
C: Als ik alles heb, ga ik jullie problemen zo snel mogelijik oplossen, daar ben ik voor. Dit neemt enige tijd in beslag, dus geduld is alles wat ik vraag. De belangrijkste dingen gaan dus voor
D: Er zal ook wel een kleine forumopruiming komen, de berichten worden niet gewist, alleen verplaatst naar het archief (niet alles, alleen de wat oudere berichten, de belangrijkste blijven staan).
Ik hoop dat ik jullie goed genoeg van dienst kan zijn, en dat jullie begrip hebben voor de dingen die er gaan gebeuren. Ook vraag ik dus om begrip voor de lange tijd die het in beslag gaat nemen voor deze "reorganisatie"
Ik hoop ook op een prettige samenwerking
Met vriendelijke groet,
**Calastir**
PS: onder deze naam ben ik ook ingame te bereiken, mochten er problemen zijn. Jullie kunnen ook bij big-red-machine terecht hiervoor. Al heb ik het liefst dat jullie ze of hier op het forum zetten, of via het Contact formulier naar support sturen, zie: http://nl.board.bigpoint.com/thepimp...ad.php?t=29067
nou nou netjes hoor boardadmin van 3 spellen ik wil ook wel mod ofzo op vanallerlei spellen worden maarjah ben geen 18 ben wel al 3 keer gevraagt voor spelled